KISAH SERAM





Ada sorang encik abang ni dia suka pandang aku,
Asyik-asyik pandang aku, dah tak ada ke orang lain yang dia nak pandang?
Yang jadi isu sekarang ni, encik abang ni satu tempat keja dengan aku,
Tapi berlainan jabatan,

Dia ni kerja dekat tingkat 3 dan aku tingkat 2,
Sebelum dia nak naik ke office mesti singgah kat tingkat office aku,
Pura-pura jumpa kawan,
Lama pula tu singgah dekat sini,
Mata dia asyik pandang-pandang aku,
Dalam hati aku bertanya,
Dia ni tak ada kerja ke?

Asyik-asyik singgah ke office aku,
Perkara ini menakutkan aku,
Aku pergi mana-mana mesti dia ada,
Asal aku pergi kedai macam ada yang perhatikan,
Bencinya aku, sampai aku takut keluar sorang-sorang,

Satu hari aku bertanya kepada dia kenapa suka perhatikan aku?
Dia cakap dia suka tengok muka aku,
Mana taknya muka cantik tapi umur dan 35,
Dia tanya apa tips atau rahsia aku?
Aku pun cakaplah guna Jus Vanilla (DRESELLA JUICE),
Kulit nampak cantik dan berseri-seri kurang dari sebulan,
Kulit mula nampak perubahan,
Tu belum lagi minum berbotol-botol,

Sekarang ni tengah PROMOSI BELI 2 PERCUMA 1,
Boleh dapatkan Jus Vanilla ni dulu dan Bayar kemudian bila dapat gaji,


PM/SMS/Whatsapp "Cinta" ke 017-4747300 / 016-3119411 Sekarang
PM/SMS/Whatsapp "Cinta" ke 017-4747300 / 016-3119411 Sekarang
PM/SMS/Whatsapp "Cinta" ke 017-4747300 / 016-3119411 Sekarang



Comments

Popular posts from this blog

KELEBIHAN VANILLA

90% LELAKI SUKA WANITA BERKULIT CERAH

KULIT MULA CANTIK DENGAN DRESELLA JUICE