LAKI LARI PADA MALAM PERTAMA

Orang kata malam pertama semuanya indah, tapi tidak bagi aku.
Semuanya hancur musnah gara-gara wajah plastik aku selama ini yang bertopengkan solekan tebal,
Aku sentiasa mengenakan solekan yang tebal bagi menutup jerawat dan cela di muka.

Dari berkawan, bercinta dan hari berkahwin dia tak pernah lihat wajah sebenar aku. Iye, tak pernah sama sekali...
Sehinggalah malam pertama, ketika aku masuk ke bilik suami bagai terjojol biji mata,
Dia seakan tidak percaya yang berada dihadapannya itu adalah isteri yang baru dinikahi tadi.

Aku diceraikan suami pada hari itu juga, semuanya gara-gara jerawat dan parut-parut di seluruh muka.
Sedihnya ditinggal suami, lagi memeritkan bila jiran-jiran turut mengata.
Kekecewaan ni mengganggu emosi, jiwa dan ragaku,
Rakan yang turut bersimpati dengan nasibku meminta aku "move-on" dari peristiwa ini,

Ketika inilah aku dipertemukan dengan Jus Vanilla (Dresella Juice),
Demi mengubah dan membuktikan pada si dia, yang aku mampu mengatasi masalah kulit muka yang dihadapi,
Dan tak disangka baru beberapa hari mencuba DRESELLA JUICE, aku dapat merasai perubahan wajah yang sangat ketara dalam tiga (3) hari,
Jerawat kecut dan kulit muka semakin licin.

Tidak cukup dengan itu, parut-parut hitam di wajah semakin pudar,
Jus Vanilla sangat sesuai untuk membaik pulih segala punca masalah kulit, bukan setakat jerawat, jeragat, ekzema, kulit berminyak atau kulit kering,
Semua tu boleh diatasi dengan mengamalkan Jus Vanilla (DRESELLA JUICE) ini.

Yang buat makin teruja tu, bulan hadapan aku bakal mendirikan rumah tangga sekali lagi selepas gagal untuk kali pertama,
Kali ni sudah pasti suami takkan lari sebab sejak minum DRESELLA JUICE, aku tidak memerlukan solekan tebal seperti dulu.
Yang hairan, ramai memuji dan mengharapkan kulit wajah seperti aku.

Budget masih samar-samar bulan ni? tak payah risau atau runsing,
Mereka pos barang terus ke muka pintu,
Nak tahu caranya? Whatsapp sekarang.
Jangan lambat, habis stok nanti menangis la.

Whatsapp / SMS ke 016-3119411 SEKARANG
Whatsapp / SMS ke 016-3119411 SEKARANG
Whatsapp / SMS ke 016-3119411 SEKARANG 

Comments

Popular posts from this blog

KELEBIHAN VANILLA

90% LELAKI SUKA WANITA BERKULIT CERAH

KULIT MULA CANTIK DENGAN DRESELLA JUICE