SUAMI DIGANGGU TANGISAN MISTERI

"Tidak!!! Berhenti!!! Jangan ganggu aku lagi...Pergi kau dari sini..."

Sejak kebelakangan ini, aku merasa pelik dengan suasana di rumah. Hampir setiap malam pasti akan ada suara tangisan yang mendayu-dayu dan bergema.

Setiap malam suara tangisan misteri itu akan membuat aku jadi tidak keruan dan seram sehingga selimut yang menutupi badan ditarik sampai menutup seluruh muka. Iye lah, mana ada orang yang menangis pada lewat pagi pukul 3.

Perkara ini aku rahsiakan dari pengetahuan isteriku, sebab aku tahu dia paling tak suka kalau aku cerita pasal hantu.

Suatu hari aku memasang kamera cctv di segenap sudut rumah tanpa pengetahuan isteriku. Tujuan ku hanya satu iaitu ingin merungkai misteri yang telah berlanjutan ini.

Seperti kebiasaan, lewat pagi pun menjelma dan suara tangisan yang mendayu-dayu muncul tanpa diundang seperti selalu. Selimut tebal seperti biasa akan menjadi teman sejatiku di malam hari.

Pada keesokkan hari, benda pertama yang aku capai adalah rakaman cctv yang telah dirakam. Sungguh tak disangka suara tangisan itu sebenarnya adalah tangisan isteriku. Aku menyelidik punca isteriku menangis dengan membaca luahan hati peribadinya di laman-laman sosial dan blog.

Tidakku sangka punca tangisannya adalah kerana dia bimbang aku sudah tidak mencintainya kerana perubahan wajah yang mulai berkedut dan berjeragat. Sejak hari itu, aku mula memberi sepenuh perhatian terhadap isteri tercinta.

Secara kebetulan aku terbaca mengenai khasiat Jus Vanilla (DRESELLA JUICE) di laman sosial FB terus aku PM (Private Message) dan selang beberapa minit pihak DRESELLA JUICE menghubungiku dan menerangkan dengan lebih lanjut khasiatnya dan promosi serta pakej yang mereka jalankan.

Tak sangka, aku boleh mendapatkan produk ini dahulu hanya dengan membayar RM30 dan membayar selebihnya pada akhir bulan yang mana gaji pun dah masuk masa tu. Terbaik betul DRESELLA JUICE, "Guna Dulu, Bayar Kemudian".

Alhamdulillah, selepas isteriku menggunakan produk DRESELLA JUICE ni perubahan yang ketara dapat dilihat isteriku kembali ceria dan wajahnya bertambah cerah, gebu serta berseri. Sekarang ni isteriku sentiasa tidur di dalam dakapan. Aku pun tak terkecuali minum jus ni, sebab jus ni sesuai untuk lelaki dan wanita. Lepas ni kami sama-sama jadi akan jadi cantik dan hensem. Mana boleh isteri seorang je yang cantik.


PM/SMS/Whatsapp "Cinta" ke 017-4747300 / 016-3119411 Sekarang
PM/SMS/Whatsapp "Cinta" ke 017-4747300 / 016-3119411 Sekarang
PM/SMS/Whatsapp "Cinta" ke 017-4747300 / 016-3119411 Sekarang


Comments

Popular posts from this blog

KELEBIHAN VANILLA

90% LELAKI SUKA WANITA BERKULIT CERAH

KULIT MULA CANTIK DENGAN DRESELLA JUICE